جزییات محصول

تفنگ بادی ولورین تیپ B یکی از تفنگ های بادی ساخت شرکت دی‌استیت انگلستان است که در نوع خود بی نظیر است. کیفیت ساخت بسیار بالا در تک تک موارد، داشتن دقت بالا، قدرت قابل توجه و تعداد شات بالا از مهم ترین مشخصه های این تفنگ بادی پی سی پی است.

  • بازدید : 2299
امتیاز 4.65 تعداد رای 6
رنگ :
سایز :
سایر :
کالیبر 4.5
کالیبر 5.5
امتیاز دهید :

تفنگ بادی PCP دی استیت ولورین تیپ B یکی از تفنگ های بادی ساخت شرکت دی‌استیت انگلستان است که در نوع خود بی نظیر است. کیفیت ساخت بسیار بالا در تک تک موارد، داشتن دقت بالا، قدرت قابل توجه و تعداد شات بالا از مهم ترین مشخصه های این تفنگ بادی پی سی پی است.

 قنداق تفنگ در سبک تامب هول طراحی شده و محصول کارخانه ماینلی ایتالیا است. کیفیت ساخت و ماشین کاری نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. سیستم مسلح کردن تفنگ بادی Wolverine Type B از نوع بولت اکشن می باشد.

 مخزن بزرگ و ۵۰۰ سی سی ولورین تایپ بی، نیاز شما به شارژ پیاپی را برطرف کرده و شما با هربار شارژ می توانید فعالیت مورد نظر خود را به اتمام برسانید. لوله تفنگ ولورین تیپ بی ساخت کارخانه لوتار والتر آلمان است که کاملا شرود شده و نیاز به استفاده از کاهنده های صدا را به حداقل رسانده است و حتی بدون استفاده از سایلنسر صدای زیادی ایجاد نمی کند.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط