جزییات محصول

تفنگ بادی پی سی پی ایندی ساخت شرکت نام آشنا اف ایکس سوئد است که توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند و رضایت کاربران را بدست آورد و یکی از پویاترین تفنگ‌های بادی تولید شده توسط این شرکت است.

  • بازدید : 4222
امتیاز 4.20 تعداد رای 7

برند :  اف ایکس - FX
امتیاز دهید :

تفنگ بادی پی سی پی ایندی ساخت شرکت نام آشنا اف ایکس سوئد است که توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند و رضایت کاربران را بدست آورد و یکی از پویاترین تفنگ‌های بادی تولید شده توسط این شرکت است. تفنگ بادی PCP پمپی اف ایکس ایندی در سبک بولپاپ طراحی شده است و مکانیزم مسلح شدن از نوع اهرم از بغل (Sidelever Action)، ساختار شلیک پنوماتیک پمپی، قنداق تامب هول  (Thumbhole) از جنس سنتتیک، مکانیزم تنظیم شات از نوع رگولاتور، ماشه دستی دو مرحله ای  Adjustable match trigger (300-600 g) و لوله ی تمام شرود (FX Smooth twist Match grade) جذابیت‌های این پی سی پی سوئدی را دوچندان کرده است.

 

این اولین بار است  که شرکت FX در تفنگ بادی FX Indy سیستم  فشرده سازی هوا را بر روی سلاح قرار داده است.  اين نوآوری در شارژ، امكان شارژ تفنگ بادی بدون نياز به کپسول شارژ و يا تلمبه را فراهم كرده است. در واقع اف ایکس ایندی از طريق پمپ دستی پنوماتيک نصب شده بر روی سلاح هوای لازم برای شلیک ساچمه را تامين می نمايد. این فناوری یکی از پویاترین نوآوری‌هایی است که در حال توسعه می‌باشد.

 

بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی مهر اسپورت نقاط قوت تفنگ بادی پی سی پی اف ایکس ایندی عبارت اند از:

 - دقت بالا

 - ابعاد مناسب و قابل حمل

 - ولوم تنظیم قدرت سه حالته

 - سیستم مسلح شدن بسیار مطلوب

PCP FX Indy یک تفنگ منحصر به فرد است که قابلیت های بسیاری دارد و پر از ویژگی‌های هوشمندانه است، این تفنگ بادی هم اکنون در فروشگاه مهراسپورت همراه با کارت سبز واردات قانونی و گارانتی 1ساله عرضه می شود.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط