جزییات محصول

تفنگ پی سی پی دی استیت گریفین ساخت کشور انگلستان و شرکت دی استیت است که یکی از محبوب ترین سازندگان تفنگ های پنوماتیک نیز می باشد. شرکت دی استیت با استفاده از تکنولوژی مدرن، قطعات با کیفیت و همکاری با شرکت های مطرحی همچون لوتار والتر آلمان و ماینلی ایتالیا دست به ساخت محصولاتی بسیار لوکس و ارزنده زده است.

  • بازدید : 3059
امتیاز 4.96 تعداد رای 5
رنگ :
سایز :
سایر :
کالیبر 4.5
کالیبر 5.5
امتیاز دهید :

تفنگ پی سی پی دی استیت گریفین ساخت کشور انگلستان و شرکت دی استیت است که یکی از محبوب ترین سازندگان تفنگ های پنوماتیک نیز می باشد. شرکت دی استیت با استفاده از تکنولوژی مدرن، قطعات با کیفیت و همکاری با شرکت های مطرحی همچون لوتار والتر آلمان و ماینلی ایتالیا دست به ساخت محصولاتی بسیار لوکس و ارزنده زده است. تفنگ بادی گریفین نیز یکی از این شاهکارها می باشد که توانسته با طراحی خاص، زیبا و کاربردی نظرعلاقمندان به رشته فیلد تارگت و بنچ رست را نیز به شدت جلب نماید.

DayState Griffin در سبک رایفل طراحی شده است. مکانیزم مسلح شدن تفنگ از نوع بولت اکشن، قنداق از نوع لمینیت خاکستری و ساخت شرکت ماینلی ایتالیا و لوله تمام شرود مچ گرید ساخت شرکت لوتار والتر آلمان است. این سازنده نوآور و خوشنام با طراحی یک قطعه کاربردی در زیر قنداق ،عملکرد تیرانداز را در وضعیت ایستاده و نشسته در این مدل بهبود بخشیده است. این زیبای انگلیسی به همراه یک سایلنسر(کاهنده صدا) رایگان و فوق العاده که همرنگ با بدنه طراحی شده است ارائه می گردد.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط