جزییات محصول

تفنگ بادی اف ایکس بابکت ساخت شرکت سوئدی اف ایکس است. این تفنگ بادی در سبک بولپاپ (کوچک و سبک) طراحی شده است با این مزیت که همه ی تیراندازان در هر سنی می توانند از آن استفاده کنند.

  • بازدید : 4173
امتیاز 4.27 تعداد رای 3

برند :  اف ایکس - FX
امتیاز دهید :

روان بودن سیستم‌ ماشه چکانی و مسلح سازی و البته، قدرت و سرعت ساچمه، سه عامل بسیار مهم در میان تفنگ های PCP هستند. تفنگ بادی پی سی پی  اف ایکس بابکت ساخت شرکت سوئدی اف ایکس است و در هر سه زمینه سلاح قابل اتکایی می‌باشد.

تفنگ بادی PCP اف ایکس بابکت Mk II

تفنگ بادی اف ایکس بابکت در سبک بولپاپ (کوچک و سبک) طراحی شده است. مکانیزم مسلح شدن از نوع اهرم از بغل (Sidelever Action)، مکانیزم تنظیم شات از نوع رگولاتور، قنداق تامب هول (Thumbhole) از جنس سنتتیک و ماشه دو مرحله ای قابل تنظیم مسابقه‌ای از آلیاژ فولاد است.

کمپانی اف ایکس روش جدیدی برای خان کشی در لوله تفنگ های پی سی پی خود ابداع  و محصولات خود را با ویژگی Smooth Twist به بازار عرضه می‌کند. در روش اسموث توئیست حدود ۱۲ سانتی‌متر انتهای لوله تفنگ خان کشی شده و ابتدای لوله صاف و بدون خان طراحی شده که این ویژگی باعث می‌شود ساچمه در ابتدای لوله تفنگ مسیر را بدون درگیری با خان طی کرده و سرعت بیشتری بگیرد و در انتهای لوله ساچمه با خان درگیر شده و شروع به چرخش کند، این تکنولوژی خان کشی باعث می‌شود ساچمه نسبت به روش خان کشی سراسری از قدرت بالاتر و صدای کمتری در زمان شلیک برخوردار باشد. این ویژگی محبوبیت تفنگ بادی  Fx Bobcat mkII را دوچندان کرده است.

تفنگ بادی PCP اف ایکس بابکت MK II

سیلندر استاندارد، تفنگ اف ایکس بابکت هم این تفنگ بولپاپ، کوچک و سبک بوده و از تیراندازان بزرگسال تا نوجوانان و بانوان، می‌توانند با آن کار کنند. طراحی و دیزاین پیشرفته این تفنگ پی سی پی، باعث شده تا علیرغم ابعاد کوچکش، تسلط خوبی بر همه بخش‌ها و قسمت‌های تفنگ داشته باشید. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مهر اسپورت نقاط قوت اف ایکس بابکت عبارت‌اند از:

- ابعاد مناسب و ارگونومیک

 - ولوم تنظیم قدرت سه حالته

 - سیستم مسلح شدن بسیار مطلوب

- بهره برده از مانومتر مجزا جهت نمایش فشار کاری رگولاتور

- تعداد شات بالا بواسطه ی سیلندر 300 سی سی با فشار کاری 220 بار

تفنگ اف ایکس بابکت MK II این شاهکار سوئدی هم اکنون در فروشگاه مهر اسپورت به همراه کارت سبز واردات قانونی و گارانتی یکساله عرضه می‌شود.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط