جزییات محصول

تفنگ بادی PCP اف ایکس ایمپکت یکی از محبوب ترین تفنگ های بازار و همچنین یکی از بهترین محصولات کارخانه اف ایکس سوئد است.

  • بازدید : 5472
امتیاز 4.02 تعداد رای 26

برند :  اف ایکس - FX
رنگ :
نقره ای - Silver
مشکی - Black
سایز :
سایر :
کالیبر 4.5
کالیبر 5.5
امتیاز دهید :

تفنگ بادی PCP اف ایکس ایمپکت ساخت کارخانه سوئدی اف ایکس، یکی از محبوب ترین تفنگ های بازار و همچنین یکی از محبوب ترین محصولات این  کارخانه خوش نام در ورزش تیراندازی است. اگر با محصولات اف ایکس کمی آشنا باشید، حتما به  کمال گرایی این کمپانی درنوع طراحی و تولید تفنگ پی برده اید. تفنگ پی سی پی اف ایکس ایمپکت نیز از این مسئله مستثنا نیست. تفنگ بادی FX Impact بصورت پیشفرض و بدون اعمال تغییرات، یک تفنگ بادی از نوع پی سی پی کامل است که تمام نیازهای یک تیرانداز حرفه ای و یا آماتور را در خودش جای داده است و در صورت تمایل شما می توانید تغییراتی برای کاربرد مورد نظرتان اعمال کنید.

تفنگ بادی PCP اف ایکس ایمپکت

تفنگ پی سی پی ایمپکت دارای ابعاد و اندازه کوچک و به اصطلاح بولپاپ می باشد، مکانیزم مسلح شدن از نوع اهرم از بغل  (Sidelever Action) ، قنداق تاکتیکال از جنس آلومینیوم، مکانیزم تنظیم شات از نوع رگولاتور و مکانیزم ماشه از نوع دو مرحله ای قابل تنظیم مسابقه ای ساخته شده از آلیاژ فولاد و خشاب 18 تیر از جنس فیبر مصنوعی فشرده، ویژگی های کلی این محصول سوئدی است.

کمپانی اف ایکس روش جدیدی برای خان کشی در لوله تفنگ های پی سی پی خود ابداع  و محصولات خود را با ویژگی Smooth Twist به بازار عرضه می کند. در روش اسموث توئیست حدود ۱۲ سانتی متر انتهای لوله تفنگ خان کشی شده و ابتدای لوله صاف و بدون خان طراحی شده که این ویژگی باعث می شود ساچمه در ابتدای لوله تفنگ مسیر را بدون درگیری با خان  طی کرده و سرعت بیشتری بگیرد  و در انتهای لوله ساچمه با خان درگیر شده و شروع به چرخش کند، این تکنولوژی خان کشی باعث می شود ساچمه نسبت به روش خان کشی سراسری از قدرت بالاتر و صدای کمتری  در زمان شلیک برخوردار باشد. این ویژگی محبوبیت تفنگ بادی  Fx Impact را دوچندان کرده است.

بر اساس بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مهراسپورت از نقاط قوت  FX Impact می‌توان به:

- دقت بسیار بالا

- کیفیت ساخت فوق العاده

- تعداد شات بالا بواسطه ی سیلندر 480 سی سی از جنس فیبر کربن با فشار کاری 250 بار

- ولوم تنظیم قدرت 11 حالته

- ریل پیکاتینی جهت نصب دوربین دوپایه ، لیزر و یا چراغ قوه اشاره کرد.

تفنگ پی سی پی اف ایکس ایمپکت یک مدل پیشرفته و توسعه یافته از کارخانه سوئدی FX است. این شاهکار سوئدی هم اکنون در فروشگاه مهراسپورت در دو کالیبر 4.5 و 5.5، تنوع رنگی مشکی و نقره ای، همراه با کارت سبز واردات قانونی و گارانتی 1ساله عرضه می شود.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط