جزییات محصول

تفنگ بادی اف ایکس کرون محصول کارخانه FX سوئد می باشد که در نمایشگاه تجهیزات تیراندازی نورنبرگ آلمان در سال 2017 رونمایی شد و توانست با اقتدارعنوان متفاوت ترین تفنگ بادی را کسب کند.

  • بازدید : 6558
امتیاز 4.54 تعداد رای 13

برند :  اف ایکس - FX
رنگ :
سایز :
کالیبر 4.5
کالیبر 5.5
سایر :
قنداق چوب Walnut
قنداق سنتتیک Synthetic
قنداق لمینیت سبز Green Laminate
قنداق لمینیت آبی Blue Laminate
قنداق لمینیت خاکستری Gray Laminate
امتیاز دهید :

تفنگ بادی اف ایکس کرون محصول کارخانه FX سوئد می باشد که در نمایشگاه تجهیزات تیراندازی نورنبرگ آلمان در سال 2017 رونمایی شد و توانست با اقتدارعنوان متفاوت ترین تفنگ بادی را کسب کند. اف ایکس کرون یا تاج، اوج کلاس کاری مهندسان کارخانه تفنگ سازی FX  را به رخ می‌کشد. این تفنگ زیبا و خوش دست، در پنج مدل قنداق تولید شده و هر پنج مدل جذابیت و البته طرفداران خاص خود را دارند.

تفنگ بادی PCP اف ایکس کرون

FX Crown در واقع همان اف ایکس ایمپکت است که این بار با ظاهری رایفل به جای بولپاپ به بازار عرضه شده است. مکانیزم مسلح شدن اف ایکس کرون از نوع اهرم از بغل (Sidelever Action)، مکانیزم تنظیم شات از نوع رگولاتور، قنداق از نوع تامب‌هول (Thumbhole) و مکانیزم ماشه از نوع دو مرحله ای قابل تنظیم مسابقه ای می‌باشد. لوله تمام شرود با بافر تلسکوپی از نوع اسموت تویست (Smooth Twist) با دقت ساخت بالا که علاوه بر آن شما می‌توانید چندین لوله با خانکشی های متفاوت برای یک کالیبر تهیه کنید و لذت بیشتری از تیراندازی ببرید. یکی دیگر از ویژگی‌های این تفنگ ولوم تنظیم قدرت 12 حالته می باشد، که تیرانداز می‌تواند قدرت شلیک هایش را در ۱۲ حالت کاملا مختلف تنظیم نماید.

تفنگ بادی PCP اف ایکس کرون

با بررسی های تیم کارشناسی مهر اسپورت PCP FX Crown دارای نقاط قوت بسیاری مانند:

- دقت بالا

 - ارگونومی عالی

 - وزن و ابعاد مناسب

 - سوزن والو سیلندر قابل تنظیم

 - سیستم مسلح شدن بسیار مطلوب

 - تعداد شات بالا بواسطه ی سیلندر 480 سی سی از فیبر کربن با فشار کاری 250 بار می‌باشد.

 

تفنگ پی سی پی اف ایکس کرون متفاوت ترین تفنگ نمایشگاه نورنبرگ آلمان در سال  2017 که  یک مدل پیشرفته و توسعه یافته از کارخانه سوئدی FX  می‌باشد، هم اکنون در فروشگاه مهراسپورت همراه با کارت سبز واردات قانونی و گارانتی 1ساله در رنگ های متنوع و کالیبر 4.5 و کالیبر 5.5 عرضه می شود.

- تفنگ بادی PCP اف ایکس کرون قنداق لمینیت سبز

- تفنگ بادی PCP اف ایکس کرون قنداق لمینیت خاکستری

- تفنگ بادی PCP اف ایکس کرون قنداق سنتتیک

- تفنگ بادی PCP اف ایکس کرون قنداق لمینیت آبی

- تفنگ بادی PCP اف ایکس کرون قنداق چوب

تفنگ بادی PCP اف ایکس کرون

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط