جزییات محصول

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S410 TDR RH Walnut

  • بازدید : 2561
امتیاز 5.00 تعداد رای 6
امتیاز دهید :

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S410 TDR RH Walnut

نگاه اجمالی به تفنگ  پی سی پی ایر آرمز S410 TDR RH Walnut

ایر آرمز اس ۴۱۰ تی دی آر ساخت کمپانی انگلیسی ایر آرمز است.

در میان تمامی کارخانه های اسلحه سازی جهان که پیوسته در حال به روز کردن تکنولوژی های ساخت تفنگ بادی هستند، کارخانه ایر آرمز جزو پیشتازان به شمار می آید.  شرکت ایر آرمز در این سال ها توانسته قدرتمندترین و با کیفیت ترین تفنگ های بادی را  بسازد و سهم قابل توجهی را در این بازار از آن خود نموده است.

S410 TDR RH Walnut در سبک رایفل طراحی شده و آرگونومی و طراحی چشم نوازی دارد. در این تفنگ بادی لوله به صورت رایفل و ساخت شرکت لوتار والتر آلمان ، قنداق تاکتیکال - Tactical از جنس چوب گردو ، ماشه دو مرحله ای قابل تنظیم و مکانیزم مسلح شدن از نوع بولت اکشن - Bolt Action می باشد .

توان خروجی اس ۴۱۰ تی دی آر از۱۶ تا ۴۱ ژول قابل تنظیم است . حداکثر فشار هوای داخل سیلندر ۲۰۰ بار است و این تفنگ بادی پی سی پی همراه با  پیچ تنظیم قدرت عرضه می شود تا ارتباط بهتر و موثرتری با تیرانداز ایجاد نماید . توضیح اینکه این مدل به همراه سایلنسر و دو عدد خشاب عرضه می گردد که ارزش این سلاح نسبت به بهای که بابت آن می پردازید را دوچندان می نماید. طول کوتاه سلاح و باز شدن قنداق از بدنه اصلی ، حمل آن را بسیار آسان نموده و تیرانداز می تواند آن را در یک کوله پشتی حمل نماید که البته شرکت ایرآرمز مجددا با دست و دلبازی یک کوله پشتی مخصوص نیز به همراه سلاح ارائه نموده است. همچنین از ویژگی های منحصر بفرد این تفنگ بادی می توان به وزن بسیار سبک آن اشاره نمود.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط