جزییات محصول

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S510 Twin Cylinder

  • بازدید : 3042
امتیاز 4.23 تعداد رای 6
امتیاز دهید :

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S510 Twin Cylinder

نگاه اجمالی به تفنگ بادی پی سی پی ایر آرمز اس ۵۱۰ سیلندر دوقلو

تارگتینگ یا هدف زنی، بیش از هر چیزی به تنگ بی نقص و دقیق و همچنین مهارت تیرانداز و نوع ماشه کشی بستگی دارد. تفنگ پی سی پی ایر آرمز اس 510 تی سی یک گزینه مطلوب از نظر دقت و سیستم ماشه کشی به حساب می آید. ناگفته نماند که قدرت تخریب چشم گیر این مدل از پی سی پی ایر آرمز ، کار شکارچیان را ساده کرده و امکان شکار اهداف متوسط ( Medium Games ) را هم برای تیرانداز فراهم آورده است.

تفنگ بادی ایر آرمز اس ۵۱۰ تی سی ساخت کارخانه ایر آرمز انگلستان است و به نوعی برای قدرت بیشتر و تعداد شات بالاتر طراحی شده است.

S510 Twin Cylinder در سبک رایفل طراحی شده است ، لوله ی تمام شرود ساخت کمپانی لوتار والتر آلمان ، قنداق مونت کارلو و مکانیزم مسلح شدن تفنگ از نوع اهرم از بغل (Sidelever Action) است.

 از نقاط قوت این اسلحه می‌توان به کیفیت ساخت فوق العاده ، دقت بالا ، تجهیز به ولوم تنظیم قدرت از ۷ تا ۴۰ ژول ، سیستم مسلح شدن بسیار نرم و مطلوب ، مکانیزم تنظیم شات از نوع رگولاتور و تعداد شات بالا بواسطه ی سیلندر دوقلوی  متصل  به هم با حجم ۴۴۰ سی سی اشاره کرد. این تفنگ بادی می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که می خواهند در مسابقات اکستریم بنچ رست ( Extreme Benchrest ) شرکت نمایند .

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط