جزییات محصول

تفنگ پی سی پی وایرخ ۱۰۰ تی اف اس بی یکی از بهترین تولیدات کمپانی آلمانی وایرخ به حساب می‌آید که توانسته در سراسر دنیا  به خصوص در ایران بارها از نظر دقت و کیفیت ساخت مورد ستایش قرار بگیرد.

  • بازدید : 4602
امتیاز 5.00 تعداد رای 4

برند :  وایرخ - Weihrauch
امتیاز دهید :

تفنگ پی سی پی وایرخ ۱۰۰ تی اف اس بی یکی از بهترین تولیدات کمپانی آلمانی وایرخ به حساب می‌آید که توانسته در سراسر دنیا  به خصوص در ایران بارها از نظر دقت و کیفیت ساخت مورد ستایش قرار بگیرد.

تفنگ بادی وایرخ اچ دبلیو ۱۰۰ به صورت کلی به ۴ دسته ی ST  , SK & TK, FSB S & T و FSB SK & TK تقسیم می‌شود. حروف اختصاری S به معنی اسپورت , T به معنی تامب هول و K به معنی کاربین بوده که به نوع قنداق و طراحی مدل های متفاوت این تفنگ بادی اشاره می‌کند. سه حروف FSB که در واقع مخفف کلمه ی فولی شرود بارل بوده و بیانگر ۱۲ خان و شرود بودن لوله‌ی این تفنگ منحصر بفرد می‌باشد.

تفنگ بادی وایرخ اچ دبلیو 100 تی اف اس بی در سبک رایفل طراحی شده است. مکانیزم مسلح شدن از نوع اهرم از بغل - Sidelever Action و مکانیزم تنظیم شات از نوع رگولاتور، قنداق تامب هول – Thumbhole ، لوله ی تمام شرودد 12 خان با بافر به طول 56 سانتی‌متر با دقت ساخت بالا است.

طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مهر اسپورت Weihrauch HW 100 T  FSB از نقاط قوت بسیار بالایی برخوردار است که عبارت اند از : 

- کیفیت ساخت فوق العاده

- دقت بسیار بالا

- خشاب 14 تیر

- قابلیت شارژ سیلندر از دو طریق کوپل و اداپتور

- بهره بردن از سیستم جلوگیری از بارگذاری مجدد

- حداکثر ظرفیت سیلندر 175 سی سی و فشار کاری 200 بار

- حداکثر قدرت توان خروجی 40 ژول با قدرت تخریب فوق العاده

کمپانی وایرخ با ارائه سری 100 خود در ورژن‌های متعدد از نظر قدرت , ابعاد , وزن و طراحی در صدد بر طرف کردن نیاز کاربران خود بر آمده و سیاست مشتری مداری را انتخاب نموده است.

 این امر در کنار دقت و کیفیت بالای محصولات این کمپانی آلمانی موجب شده تا وایرخ یکی از نامداران این عرصه محسوب شود و سری 100 خود یکی از بهترین تولیدات بی چون و چرای دنیای پنوماتیک به جامعه‌ی تیر اندازی باشد.

هم اکنون پی سی پی وایرخ HW 100 T FSB همراه با کارت سبز واردات قانونی و گارانتی 1ساله در فروشگاه مهر اسپورت عرضه می‌شود.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط