جزییات محصول

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S400 با تنوع 2 مدل قنداق

  • بازدید : 4125
امتیاز 4.94 تعداد رای 8
رنگ :
سایز :
سایر :
قنداق چوب Superlight Green
قنداق چوب Superlight Deluxe
قنداق چوب Superlight Brown
قنداق چوب گردو
قنداق چوب راش
امتیاز دهید :

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S400 با تنوع 5 مدل قنداق

نگاه اجمالی به تفنگ بادی پی سی پی ایر آرمز اس ۴۰۰

تفنگ های بادی که استایل ورزشی یا Sporter  دارند امروزه بیش از دیگر مدلها، در مسابقات حرفه ای و جهانی تیراندازی مورد استفاده قرار میگیرند.

تفنگ پی سی پی ایر آرمز اس 400  نه تنها در بسیاری از مسابقات کارایی خودش را به خوبی اثبات کرده ، بلکه در شکار هم میتواند تفنگ قابل قبولی باشد. اما بطور کلی ، بیشتر برای کسانی ایده آل است که دقت تفنگ بادی را به قدرت و برد آن ترجیح دهند.

تفنگ ایر آرمز اس ۴۰۰ ساخت کشور انگلستان و شرکت ایر آمرز است.

Air Arms S400 در سبک رایفل طراحی شده و نوع قنداق آن مونت کارلو و از نظر ارگونومی فوق العاده است، لوله ساخت کمپانی آلمانی لوتار والتر تعادل مناسبی حین پرتاب ساچمه ها دارد و ۱۲ خان درون  لوله ، دقت پرتاب را تضمین کرده است.

این پی سی پی انگلیسی اگرچه از نظر قدرت تخریب خیلی سطح بالایی ندارد و قابل رقابت با سایر مدل های پی سی پی ایر آرمز نیست، اما دقت و تعادلش چشم گیر است. توان خروجی 16 ژول برای انهدام اهداف در فواصل متوسط کافی است.

مزیت قدرت 16 ژولی این تفنگ بادی عدم ایجاد هرگونه تکانه بهنگام شلیک است. نداشتن لگد یا اصطلاحا Reciol Less بودن، دقت و تسلط چشم گیری به تیرانداز برای نقطه زنی میدهد که این موضوع در مسابقات تیراندازی نکته بسیار حائز اهمیتی است.

سرعت اولیه ساچمه 250 متر بر ثانیه است و امکان نصب سایلنسر نیز وجود دارد تا بهنگام تیراندازی صدای تولیدی این تفنگ بادی به حداقل ممکن برسد.

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S400 با تنوع 5 مدل قنداق

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط