جزییات محصول

Diana P1000 THUMBHOLE

تفنگ بادی PCP دیانا Diana P1000 THUMBHOLE + سایلنسر فابریک به عنوان هدیه

  • بازدید : 3554
امتیاز 5.00 تعداد رای 6

برند :  دیانا - Diana
رنگ :
سایز :
سایر :
کالیبر 4.5
کالیبر 5.5
امتیاز دهید :

تفنگ بادی PCP دیانا P1000 تامب هول + سایلنسر فابریک به عنوان هدیه

نگاه اجمالی به تفنگ بادی پی سی پی دیانا پی ۱۰۰۰ قنداق سوراخ

شرکت دیانا با سابقه چشمگیر در زمینه ی ساخت تفنگ های بادی در مکانیزم های متعدد جهت رفع هر چه بیشتر نیاز کاربران از یک تفنگ کارآمد با تکنولوژی پی‌سی‌پی پرده برداشته و دیانا P1000 را در قالبی زیبا و ابعاد مناسب تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است.

Diana P1000 THUMBHOLE در سبک رایفل طراحی شده است. قنداق تامب هول – Thumbhole از جنس چوب راش با قابلیت تنظیم پد قنداق ، لوله ۸ خان رایفل از آلیاژ فولاد ، مکانیزم مسلح شدن از نوع اهرم از بغل - Sidelever Action و مکانیزم ماشه از نوع دو مرحله ای قابل تنظیم از آلیاژ فولاد با حساسیت بالا است.

توان خروجی این شاهکار آلمانی  ۴۰ ژول است که به همراه سیستم خان‌کِشی کم‌نظیر، دقتی مناسب برای شکار و هدف زنی در فواصل دور را فراهم می‌سازد.

یکی از قابلیت های این تفنگ سیستم رگلاتور می‌باشد که سبب تنظیم قدرت و افزایش دقت در هنگام تیراندازی می‌گردد. از ویژگی های دیگر این پی سی پی جذاب می توان به کیفیت ساخت فوق العاده ، دقت بالا ، ابعاد مناسب ، خشاب ۱۴ تیر ، سیستم اتوماتیک قفل ماشه ، سیستم جلوگیری از لود مجدد ساچمه در لوله و قدرت تخریب بالا و همچنین حفظ انرژی ساچمه شلیک شده برای تیراندازی لانگ رنج بواسطه ی لوله ی ۸ خان اشاره کرد.

بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط تیم فنی مهر اسپورت دیانا  پی ۱۰۰۰ تنها یک نقطه ضعف دارد آن هم سیستم شارژ سیلندر می باشد که در این مدل سیلندر از سلاح جدا شده و باید پس از شارژ مجددا بر روی سلاح نصب گردد که الیته این روش مزایایی نیز دارد و از این مکانیزم در اکثر مدلهای والتر و اشتایر نیز بهره گرفته شده است.

 Diana P1000 TH در فروشگاه مهر اسپورت با لوازم جانبی (یک عدد خشاب ۱۴ تیر ، یک عدد خشاب تک تیر ، یک عدد نازل شارژ) و همراه با سایلنسر فابریک به عنوان هدیه عرضه می شود.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط