جزییات محصول

تفنگ بادی پی سی پی  Royal 500 در سبک رایفل ارائه شده و قنداق آن از نوع تامب هول می باشد. قنداق تفنگ بادی پی سی پی FX Royal 500 مانند بقیه تفنگ های شرکت اف ایکس ساخت ماینلی ایتالیا بوده که کیفیت و دقت ساخت به خوبی در آن مشاهده می شود.

  • بازدید : 3145
امتیاز 4.62 تعداد رای 5

برند :  اف ایکس - FX
امتیاز دهید :

تفنگ بادی پی سی پی اف ایکس رویال 500 جزء محبوب ترین تفنگ‌های بادی کارخانه اف ایکس سوئد در سراسر جهان می باشد و توانسته رضایت تیراندازان زیادی را به خود جلب کند. در واقع عدد 500 که پسوند این تفنگ بادی است حجم مخزن را نشان می دهد که برای مثال دراف ایکس رویال 400  تنها حجم مخزن کاهش پیدا کرده و سایر جزئیات یکسان هستند.

 

تفنگ اف ایکس رویال 500 در سبک رایفل طراحی  شده است. مکانیزم مسلح شدن از نوع اهرم از بغل (Sidelever Action)، مکانیزم تنظیم شات از نوع رگولاتور، قنداق  تامب هول (Thumbhole) از جنس چوب گردو و ساخت شرکت ماینلی و مکانیزم ماشه از نوع دو مرحله ای قابل تنظیم مسابقه ای است.

 

کمپانی اف ایکس روش جدیدی جهت خان کشی در لوله های تفنگ خود ابداع کرده است ومحصولات خود را تحت عنوان Smooth Twist به بازار عرضه می‌نماید. این ویژگی باعث می‌شود ساچمه در ابتدای لوله تفنگ مسیر را بدون درگیری با خان سیر کرده و در آخر لوله شتاب بیشتری بگیرد که اف ایکس رویال 500 هم از این ویژگی مستثنا نیست.

 

طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مهر اسپورت PCP FX Royal 500 از نقاط قوت بسیار بالایی برخوردار است که عبارت اند از: 

- وزن مناسب و طراحی ارگونومیک

 - صدای شلیک بسیار پایین

 - ولوم تنظیم قدرت سه حالته

 - سیستم مسلح شدن بسیار نرم

 - لوله‌ی نیم شرود با بافر به طول 60 سانتی‌متر از نوع مچ‌گرید

 - تعداد شات بالا بواسطه ی سیلندر 500 سی سی با فشار کاری 220 بار

تنها تفاوت اف ایکس رویال 500 با برادر کوچکترش اف ایکس رویال 400 در حجم مخزن است. رویال 500  مخزن بزرگ تری دارد و این امر موجب شده است که تعداد شات بیشتری را برای تیراندازفراهم می‌کند.

 

تفنگ بادی اف ایکس رویال 500 ، این شاهکار سوئدی هم اکنون با ولوم تنظیم قدرت، کارت سبز واردات قانونی و گارانتی 1ساله در فروشگاه مهر اسپورت عرضه می‌شود.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط