جزییات محصول

تفنگ بادی نیتروپیستون دیانا 340 N-TEC لوکس

  • بازدید : 2370
امتیاز 5.00 تعداد رای 6

برند :  دیانا - Diana
امتیاز دهید :

تفنگ بادی نیتروپیستون دیانا ۳۴۰ ان تک لوکس

نگاه اجمالی به تفنگ بادی نیتروپیستون دیانا 340 N-TEC لوکس

شرکت دیانا با سابقه درخشان در طراحی و ساخت و تولید محصولات با کیفیت، یکی از تفنگ های نیتروپیستون خود را با نام دیانا ۳۴۰ ان تک لوکس معرفی و روانه بازار کرده است. این تفنگ بادی به سبب ساختار شلیک بکار رفته و طول بلند لوله به آسانی و با نیروی دست کمتری توسط کاربر مسلح و آماده تیراندازی می گردد.

Diana 340 N-TEC Luxus در سبک رایفل طراحی شده است. قنداق مونت کارلو - Monte Carlo از جنس چوب گردو با بالانس و ارگونومی مناسب ، لوله 12 خان رایفل از آلیاژ فولاد ، مکانیزم مسلح شدن از نوع كمر شكن - Break Brrels و مکانیزم ماشه از نوع دو مرحله ای قابل تنظیم (T06) از آلیاژ فولاد با حساسیت بالا است.

توان خروجی این نیتروپیستون جذاب 22 ژول است و آبکاری ماشه با طلای ۱۸ عیار یکی از خصوصیات منحصربفرد این تفنگ بادی محبوب محسوب می شود.

دیانا 340 N-TEC لوکس با وجود ویژگی ها و قابلیت های کارآمد از جمله کیفیت ساخت فوق العاده ، سیستم اتوماتیک قفل ماشه  ، مگسک و شکاف درجه بسیار کارامد از الیاژ فولاد ، کپ فلزی ، وزن و ابعاد مناسب نسبت به تفنگ های هم رده و قدرت تخریب بالا و استهلاک کمتر بواسطه ی ساختار شلیک نیتروپیستون برای هدف‌زنی و شکار بسیار مناسب بوده و تجربه ای قابل وصف از شکار را برای دوست ‌داران این رشته رقم می‌زند که بدین سبب در چهارچوب انتخاب عموم تیراندازان قرار می‌گیرد.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط