جزییات محصول

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S200

  • بازدید : 2949
امتیاز 4.98 تعداد رای 6
رنگ :
سایز :
سایر :
کالیبر 4.5
کالیبر 5.5
امتیاز دهید :

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S200

نگاه اجمالی به تفنگ بادی پی سی پی ایر آرمز  اس ۲۰۰

در میان تمامی کارخانه های اسلحه سازی جهان که پیوسته در حال به روز کردن تکنولوژی های ساخت تفنگ بادی هستند ، کارخانه ایر آرمز از پیشتازان به شمار می آید. به جرأت می توان گفت این شرکت در بالای لیست بهترین تولیدکنندگان تفنگ های بادی در جهان قرار دارد.

تفنگ پی سی پی ایر آرمز اس 200 توسط شرکت CZ در جمهوری چک  و به سفارش شرکت انگلیسی ایر آرمز تولید شده است . تفنگ در سبک  رایفل طراحی شده است ، قنداق چوبی مونت کارلو و مکانیزم مسلح شدن تفنگ بولت اکشن - Bolt Action است .

Air Arms S200 دارای قدرت متوسط در بین تفنگ های ایر آرمز است و از نظر کیفیت ساخت یکی از بهترین انتخاب ها در مقایسه با رقیبهای خود می باشد.

دقت و عملکرد در تفنگ پی سی پی ایر آرمز اس ۲۰۰ موجب شده تا این سلاح همچون دیگر مدل های ایر آرمز به محبوبیت خاصی دست یابد. تولید S200 نتیجه ای استثنایی و در عین حال قیمتی پایینتر نسبت به سایر مدلها را رقم زد. این مدل تفنگ ، گزینه مناسبی برای تیراندازی هدف زنی و مسابقاتی و همچنین برای شکار در ابعاد کوچک و متوسط به شمار می آید. همچنین یکی از انتخاب های قطعی برای افرادی است که سایز و وزن تفنگ برایشان مهم است.  

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط