جزییات محصول

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S510 TDR RH Walnut

  • بازدید : 3214
امتیاز 4.97 تعداد رای 3
امتیاز دهید :

تفنگ بادی PCP ایرآرمز S510 TDR RH Walnut

نگاه اجمالی به تفنگ بادی PCP ایرآرمز S510 TDR RH Walnut

در میان تمامی کارخانه های اسلحه سازی جهان که پیوسته در حال به روز کردن تکنولوژی های ساخت تفنگ بادی هستند ، کارخانه ایر آرمز جزو پیشتازان به شمار می آید. قدرت و کیفیت بالای تفنگهای بادی ساخت این کارخانه زبانزد خاص و عام می باشد.

تفنگ بادی ایر آرمز اس 510 تی دی آر ساخت شرکت بریتانیایی آیر آرمز است و توانسته نظر بسیاری از تیراندازان را به خود جلب نماید. طراحی این تفنگ بادی چیزی مابین بولباپ و رایفل است و این نوع طراحی خاص این مدل را تبدیل به یک سلاح خاص نموده است.

S510 TDR RH Walnut در سبک رایفل طراحی و ساخته شده است و ارگونومی جذابی دارد. لوله تمام شرود ساخت کمپانی لوتار والتر آلمان ، قنداق تاکتیکال – Tactical از جنس چوب گردو و سنتتیک ، مکانیزم مسلح شدن از نوع اهرم از بغل - Sidelever Action ، ماشه دو مرحله ای قابل تنظیم و مکانیزم تنظیم شات از نوع رگولاتور ارزش این تفنگ بادی را دوچندان نموده است..

توان خروجی این پی سی پی جذاب 40 ژول و حداکثر فشار مخزن 200 بار است. بر اساس آزمایش های انجام شده توسط تیم فنی مهر اسپورت تفنگ بادی S510 TDR RH از نظر کیفیت و دقت امتیاز بسیار بالایی گرفته  و امکانات منحضر بفردی دارد که می تواند نظر هر تیراندازی را به خود جلب نماید. توضیح اینکه این مدل به همراه سایلنسر و دو عدد خشاب عرضه می گردد که ارزش این سلاح نسبت به بهای که بابت آن می پردازید را دوچندان می نماید. طول کوتاه سلاح و باز شدن قنداق از بدنه اصلی ، حمل آن را بسیار آسان نموده و تیرانداز می تواند آن را در یک کوله پشتی حمل نماید. البته شرکت ایرآرمز با دست و دلبازی یک هاردکیس ساخت شرکت نگرینی ایتالیا مدل بولباپ 1690ISY به همراه سلاح ارائه نموده است. همچنین از ویژگی های منحصر بفرد این تفنگ بادی می توان به وزن بسیار سبک آن اشاره نمود.

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

محصولات مرتبط